Продавець "Все для дому Тарос" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
850 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (14.10).

+380 (98) 313-33-61
+380 (50) 322-11-62
+380 (66) 703-38-21
Все для дома Тарос
Кошик

Поширені питання

  • Чому я повинен оплачувати товар, а якщо я отримаю бій чи шлюб?

    Задля уникнення проблем з боєм, переконливе прохання перевіряти товар у транспортних компаніях Делівері, Інтайм , Нова пошта. Ми відправляємо цілий товар , його обов'язково перевіряють на складі. Ми дорожимо своєю репутацією.

     

  • Чому ми додаємо 1% до вартості товару ?

    Ми оптовий склад , на сайті вказані гуртові ціни, ми продаємо товар для Вас за гуртовими цінами та в роздріб, у нас мінімальна націнка і ми повинні отримати повну вартість товару. Цю комісію знімає банк при знятті грошей. Якщо ви оплачуєте товар через термінал він додатково знімає 0,2% або 2 гривні мінімум.
  • Чому не відправляємо товар і скасовуємо замовлення менше 200 грн ?

    Оформивши у нас замовлення на 20,30,40,або 50 гривень, + транспортні витрати які ви заплатите на Нової пошти мінімум 25 гривень , і відповідно ваш товар збільшується у вартості (ціна + транспорт витрати+банківські послуги) 45,55,65 або 75 грн. За ці гроші ви можете купити товар у будь-якому магазині, і ми не витрачаємо час на його обробку (пакування, транспортування).
  • Чому ми скасовуємо замовлення які не оплачені більше 10 днів?

    Ми оптовий склад, інтернет-магазин це наша додаткова послуга, ми не можемо резервувати товар на більш тривалий термін?
  • Чому ми не відправляємо товар Укрпоштою?

    Товар не відправляємо Укрпоштою, по причині того що Укрпошта займаємо дуже багато часу для оформлення і відправлення.
  • Чому ми не відправляємо товар Післяплатою?

    У зв'язку з тим, що не одноразово були випадки, що недобросовісний покупець оформив замовлення, ми його відправили післяплатою, покупець не прийшов отримає і оплатити товар, нам довелося оплачувати доставку в обидві сторони.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner